Willem’s Theater

Voor het seizoen 2025 werken we aan het prachtige theaterstuk “Under Milkwood”, tekst in het Nederlands / songs in het Engels. Dit klassieke stuk van Dylan Thomas biedt een rijke, poëtische reis door het leven in een klein vissersdorp, vol kleurrijke personages en ontroerende momenten. Zelf rijgen we er muziek en zang doorheen.

De cast is bijna compleet. We zoeken nog enkele acterende/zingende mannenstemmen en een paar musici (accordeon, klarinet, viool, of iets wonderlijks). En een stage manager, onmisbaar bij de uitvoering zelf, die gepland staat voor 23 en 24 mei 2025, ’s avonds in de Willem de Zwijgerkerk.

De recent gestarte repetities zijn wekelijks, op de mooie speelvloer van de kerk, afwisselend op donderdagavond en zaterdagmiddag. Financiële bijdrage €20 per maand.

Of je nu acteert, zingt, speelt of alles tegelijk, bij “Under  Milkwood” verwelkomen we iedereen die gepassioneerd is over theater en zang.

Wat kun je verwachten?
Creatieve uitdaging. Verdiep je in de fascinerende wereld van Dylan Thomas en breng levendige personages tot leven. Een inspirerende en ondersteunende omgeving. De kans om je talenten te ontwikkelen en te laten zien. Gezellige repetitiemomenten op een prachtige locatie.

Inlichtingen/opgaaf bij:

Gerrit Visser